lørdag den 31. januar 2015

Orio kage med caramel og chokolade

Birgitte .. min... kage sjæle veninde m.m... ...   lavede denne kage .... og ja.. den er mums...

Så i dag blev jeg nød til at prøve at lave den selv.... 


Det er nemmere end man lige skulle tro


Jeg har valgt at lave en portion , i to forme..
1 portion caramel
115 g smør, 135 g brun farin, smeltes i en gryde, 1/2 dl piskefløde røres i tager ca 2 min at lave

Lige nu står de og hygger sig i fryseren.. De skal nemlig ikke bages..

Er godt nok spændt på om mit forsøg ser lige så flot ud som Birgittes.

og smager lige så godt,,,

Der kommer billede ... når der er skåret i den.

2 kommentarer:

  1. Den MÅ jeg bare prøve - elsker alle ingredienserne - især Oreo :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Nanna

      Den er simpelthen bare så lækker, og så nem at lave. Må virkelig sige at det er en kage man bare ikke må snyde sig selv fra at smage ..

      Hyggehygge
      Marius

      Slet