fredag den 14. september 2012

Kagebogs event hos Camilla Plum...

Malou også kendt som Klidmoster efterlyste 2 der gerne ville med hende til kage event hos Camilla Plum

Og ja.. jeg er jo ret genert og ikke meget for.. sådan.. noget... Men .. Ville rigtig gerne, så sagde ja tak...

Og det var så i dag fra kl 1600-1800...........

Kagebogen............. Vi fik alle en signeret..........


Og så var der smagsprøver på kagerne...


Og så min tallerken med det jeg valgte at smage på...

Den snaskede klump til venstre er noget kaffe valnødde og den smagte mums.. Ja de gjorde de alle... Under flødeskummet var dog den bedste, nemlig en citron kage som VIRKELIG smager af citron...

Malou og jeg sendte med det samme en tanke til Piskeriset , som godt kan lide citron...

Efter vi havde spist kage.... Fik vi en rundvisning i haven..


Og i drivhusene........  Der var også tid til at vi kunne handle i butikken..

Ja.. måtte jo altså havde den der... : Krydderi til Gris :-D

Og så var det tid til at køre hjem igen...

Mange tak til Malou og lille søster for nogle rigtig hyggelige timer , I er bare skønne.

7 kommentarer:

  1. Hmm... Hvis man skar mig midt over, ville det flyde ud med grøn misundelse... Jeg meldte mig desværre for sent på facebook...

    SvarSlet
  2. Ejjj ville ellers rigtig gerne møde dig !!!

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Sikke en spændende oplevelse - tak fordi du fortæller!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du ville have kunne tage nogle smukke billeder af hendes blomster Madame.. og hendes katte.. Nøjjj :-)

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  4. Mmmmm citron.... ♥
    Hov, nu tabte jeg lige tråden :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. :-) Den var rigtig god..........

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  5. Citron*tungen ud af munden*

    SvarSlet