onsdag den 19. september 2012

Har i dag forsøgt

at lære lidt fra mig..


6 kommentarer:

  1. Det ser da ud til at være gået rigtigt godt.
    Godt initiativ :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig hyggeligt :-) Næste gang skal hun lære at overtrække med fondant. Men vi venter på at Wiltons igen kommer på lager.......

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  2. århh det ser hyggeligt ud, man/vi burde altså mødes nogle stykker og udveksle ideer og tips og triks, det kunne da være hygsomt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Anne det ved jeg der er en del der gør i, tror de aftaler det inden på den der skandinavisk.. kage side, kan ikke huske hvad den hedder... Jeg kommer der ikke mere....... !

      Hende jeg har haft på besøg , er en jeg har danset sammen med .. :-)

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  3. De er meget, meget smukke, dine hvide roser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, men jeg synes nu at de drillede og og ville som jeg ville.........

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet