fredag den 3. august 2012

Første forsøg med at bage scones

Godte viste et dejligt billede på FB og delte OPSKRIFTEN

Der var også et youtube klip..




Dejen er sådan ret våd i det..


Klar til at komme i ovnen..


Lavede liiiidt om på opskriften... Dej skal dufte så jeg har lyst til at spise den.. Så brugte 2 spsk sukker i stedet for 1½ og tilsatte 1½ tsk vanillie.


Så er de smagt..... De smager som scones...... Og jeg er GLAD for at jeg piftede dejen lidt op.. Og næsten gang vil jeg forsøge mig med at tilsætte kornene fra en vanilie stang..... Og måske lidt revet limeskal...

I morgen køre jeg til Lolland og holder ferie i en uge på Western Camp , Fruen og hunden bliver hjemme...

Der er ikke så længe til jeg skal lave en fondant pyntet kage... Skal dog have fat i noget... For har ikke kunne få Wiltons... Så mit lager er tømt.......

1 kommentar:

  1. De ser lækre ud. Nu får jeg også helt lyst til scones:)

    SvarSlet