fredag den 1. juni 2012

Kedelig lagkage, men..........

Fyldte 40 i tirsdags......... Var bestemt ikke ovre min lungebetændelse endnu, så orkede ikke at gå i gang med at bage kagebunde , lave mousser og pynt.............

Så jeg købte sgu en omgang flade lagkage bunde..... Både lyse og mørke..... Men brugte kun en af de mørke...


Bundene blev smurt med enten en klat Cremet Jordbær fra den gamle fabrik eller en gang Noutella.......

2 bananer i skiver, 1 bakke jordbær, lidt vanilliecrem og flødeskum.......... Og så en masse Stjerne krymmel fra Dr. Oetker....... Altså rart at have en masse glas krymmel på lager til en om gang hurtig pyntning...........

Bestemt ikke hvad jeg normalt smider på bordet, men den kunne spises, og det blev den........

7 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen i tirsdags Marianne :) Håber du havde en dejlig dag, trods rester af sygdom og en mindre hjmmebagt lagkage :) Nogle gange kan det altså også være godtnok med sådan en hurtig en af slagsen, nu når det jo lige skal være ;)

    Hav en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker , det var en ..... underlig dag... Og det blev bare nød til at være godt nok.....

      Takker og i lige måde !

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  2. Stort tillykke med din fødselsdag - det lyder da til du har lidt mere fejring til gode en anden god gang. Eller det kan du i hvert fald bruge som undskyldning næste gang du bare må lave den helt store kage! kh Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker... Nej ikke rigtig... Jeg gider ikke holde fødselsdag .. Men Fruen , ungerne og jeg skal ind og spise på min ynglings Græske resturant, når vi kan få det til at passe ind i tidsplanen.....

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  3. Stort tillykke med de 40 !
    Håber du er ved at komme ovenpå, rigtig god bedring !

    SvarSlet
  4. Et stort forsinket tillykke med fødselsdagen, den lagkage ser nu også lækker ud :-)
    Irene

    SvarSlet
  5. Tillykke med fødselsdagen :D
    Personlig kan jeg godt li' de "gammeldags" lagkager som den du har lavet. Mums...

    SvarSlet