onsdag den 4. april 2012

Der skal en del sukkerblomster til...

Den konfirmationskage jeg skal lave om ikke så længe.. Den er også en.. kage som er givet som et "kagekort" .. Jeg er ikke hjemme den weekend hvor kagen skal bruges.. så laver den weekenden før og så fryses den ned, hel med al pynten.

Jeg har lavet en test kage, så ved at det kan lade sig gøre...


Skal også have lavet nogle mindre roser ..


Imens jeg dimsede med sukker, dimsede Luggi med fimo.. Og det fik hun disse små kager ud af ..


Og ja.. jeg skal have lavet flere blomster... Men ikke i dag...


Alle de vildt søde små sukker kugler er de nye fra dr. O... 

5 kommentarer:

  1. Meget fine blomster og mini-kager:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er helt vild med mini kagerne...

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  2. Neii hvor er det nogle flotte blomster, især roserne med de helt rigtige kronblade !
    Luggi har det tydeligvis ikke fra fremmede ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt, jeg synes aldrig jeg kan få roserne pæne.. De andre er jo bare fantasi blomster, så det er bare sjovt at lave.

      Luggi kan godt lide at dimes :-)

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet
  3. Det ser spændende ud! Fine mini-kager :-)

    SvarSlet