lørdag den 24. marts 2012

Nyt værktøj

Var lige et smut forbi Speciel købmanden i Rødovre i går..

 Det var først da jeg kom hjem og havde flået pakken op og skulle til at bruge linialen, at jeg opdagende at der var 2 ens i ... Der skulle have været en linial med skovl , rive , ovs i............ Og ja.. skulle have brugt dem alle.. Men det blev det så ikke til.......... ÆV.. Nu skal jeg så finde tid til at komme ud og bytte det.......

Helle var så sød at vise mig en ny dims , kan ikke huske hvad den hedder...


Den er tung, og den er simpelthen såååå fed at arbejde med , for sådan en som mig, der har møg svært ved at lave blomster , men min dumme hånd.............

Den gør næsten al arbejdet for en ............. næsten ...

5 kommentarer:

  1. Ser ud til at være et skønt stykke værktøj.
    Jeg har også i noget tid ledt efter en wheelcutter i metal men endnu ikke fundet den. Tror nemlig den skærer mere skarpt og derfor flottere end dem i plastik !

    SvarSlet
  2. Elsker bare nyt værktøj... Godt den hjælper dig, så du kan fortsætte med at lave kager:-)

    SvarSlet
  3. tænk, det med 2 ens har jeg også været ude for med nogle bogstav-udstikkere men opdagede det heldigvis inden jeg forlod butikken så man skal altså kigge se godt for

    SvarSlet
  4. Det er dejligt at høre at en ball tool i metal gør det nemmere at lave fine blomster.

    Jeg har endnu ikke fået afprøvet min.

    Den der linial tager du bare med en dag du kommer forbi, bliv ikke stresset af det, vi finder ud af det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er bare så glad for du viste mig den Helle, den hjælper mig meget !

      Har lidt meget om ørene... Men måske Fruen kan nå det, når hun skal have skiftet over til sommerdæk.. Det er jo næsten lige ved Jer :-)

      Hyggehygge
      Marianne

      Slet