mandag den 25. juli 2011

Pandekager og ... lapper...

Luggi og Lego har jo stadig sommerferie.... Og i dag da jeg kom hjem fra arbejde, lavede Luggi så pandekager...

Lige siden Kos, har hun gerne ville prøve om hun kunne lave dem, lige så fine som Elfie , pandekage pigen på hotellet...
Elfie kunne lave mange forskellige former... Luggi er vist bedst til Mickey mouse hoved. Men skønt smagte de...

Jeg er blevet færdig med bessemorslap tæppet til Fruen min........... 1054 g vejer det.........
Rigtig dejligt at få det færdigt... Og jeg startede faktisk først på det sidst i maj..............

3 kommentarer:

  1. Hvor er det fiiiint, gid det var til mig :)
    Har lige ringet til min mor og fortalt hende at hun får travlt de næste par uger, og at jeg har sendt linket til din blog til hende...hi hi hi
    Så har hun da lidt at nørkle med. Super flot

    Christina

    SvarSlet
  2. Hej Christina - Ejjj du kommer da selv igang hihihi Det er super nemt.. Kræver " bare" en masse tålmodighed..

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Uhm, pandekager!

    - Jeg har givet dig en blogaward for din super fede blog. Kig ind til http://kreakager.blogspot.com/ for at se mere!

    SvarSlet