fredag den 1. juli 2011

Nyt værktøj....

Jeg HADER at købe ting på nettet !!!  Jeg kan godt lide at gå rundt og kigge i en butik.. Mærke på ting og så vil jeg bare gerne have det jeg har købt NU !

Men jeg må altså lave en undtagelse...... Jeg har bestilt kageting hos Din kage og det går godt nok super hurtigt, havde tingene dagen efter jeg bestilte dem ....
 Egentlig skulle jeg kun have den der Due udstikker... Men ja der kom lidt mere i kurven....

Da jeg så modtog pakken, lå denne lille søde hunde udstikker også i kassen - Mange tak.
Men................ Jeg havde jo fået et gave kort for snart længe siden til Special købmanden og i dag skulle det bruges............ og lidt til... Tak for gode indput Helle, Jeg er sikker på jeg bliver meget glad for min nye "måtte/plade"
Nu skal jeg så "bare" lige finde en anledning til at lave en kage, så jeg kan få afprøvet alle de nye ting.

7 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt udvalg - jeg glæder mig meget til at se hvilke lækre sager, du forvandler dette til :-)

    SvarSlet
  2. tillykke med al din ny værktøj. Kender meget godt det der med man kun skal have en ting ;)

    SvarSlet
  3. Lækkert! Er der mon cakepops undervejs ;-)

    SvarSlet
  4. Lækkert værktøj... Og det der med at handle i en fysisk butik, det er vildt dejligt, meeenn det er nu også monster lækkert at bestille og gå og glæde sig til at ens pakke(r) kommer.. ;) ææææællsker det. ;))

    Kh Susanne - som nu endelig har fundet en omvej til at kunne komme til at kunne kommentere i blogland igen...

    SvarSlet
  5. Skønt med nyt værktøj. Den lille fodbold er jeg helt vild med. Den er nem at bruge. Jeg kan se, at du også har købt de pink sommerfugle-udstikker, håber du kan give et godt tip til at bruge dem. Mig driller de. Dueudstikkeren er også god og nem at bruge. Ser frem til at se dine nye kreationer:-)
    /Nanna PynteKagen

    SvarSlet
  6. Hej Piske - Ja.. det er skønt at shoppe kage ting....

    Hej Micbah - Tak, synes altid der lige er noget ... der bare også MÅ med hjem...

    Hej Kagemor - Nej.. det er ikke planen, tror ikke de er til mit temperment...

    Hej Susanne - Ja.. jeg er så bare ikke så god til at gå og vente på en pakke hihihi Ang. kommentere.. Jeg har skiftet til Google chrome når jeg læser blogs og det har virket for mig.

    Hej Nanna - Jeg er spændt på at prøve den lille blod, tænkte at jeg heller måtte købe den, da jeg har et par mændér der skal have kage, i løbet af efter året... Duerne, håber jeg virkelig jeg kan finde ud af...

    Det er duerne fra min egen bryllupskage 1996, der fik mig til at være interserrede i flotte kager....

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  7. Hey.. Ang duerne, så viste Nina mig, at det er smart lige at lave en lille kugle/pølse/dut ting og ligge den ned i fordybningen før man udstikker selve duen. Så får den et flottere brystparti.

    SvarSlet