onsdag den 20. juli 2011

Blog - award

Egentlig er jeg ikke meget for de her Blog - awarder... Men nu har jeg fået denne af hele 2......... Nemlig Kageunivers og Mit kage eventyr Mange tak for de søde ord !


Reglerne er:
Man skal linke til den, som man har modtaget awarden af
Man skal sende awarden videre til 5 andre bloggere, 
der har færre end 100 faste læsere
Man skal svare på 5 spørgsmål

Så det vil jeg gøre:

1: Hvorfor begyndte jeg at blogge?
Det er faktisk et rigtig godt spørgsmål ............. Tror bare jeg blev træt af  jubii debatten og fandt så ud af man kunne blogge... Og så er det en dejlig nem måde at dele sine opskrifter til venner så man ikke altid skal skrive dem ned........... 


2: Hvilke blogs følger du?
Følger nok flest kageblogs... Men jeg har selv andre blogs , hvor jeg følger blogs som giver mig noget at tænke over... Blogs med folk som er vanvittige kreative......... Og blogs som kan få mig til at grine... Eller græde... Kan rigtig godt lide at der er så mange forskellige ... i blogland.....

3: Favoritfarver?
Altså... Sort er sådan en pæn farve synes jeg... Men ellers holder jeg meget at lyserød, pink og lilla farver..


4: Favoritfilm?  
Ever after er min totale yngligs kærlighedsfilm, og så Chokolat........
The Day After Tommorow er bare waow...
Avatar......... Der må gerne komme en 2+3+4+5+6+7+8+9.........
Ellers er jeg ret vild med Star Trek..... Ikke den helt gamle med William slatner...  Men resten... ja tak !
Også alle de der super gode "børne" tegne film.......... De er da for fede.. ved ikke helt hvad jeg gør når ungerne ikke mere gide gå med i biffen og se dem...............

5: Hvilke lande vil du besøge?
Vil gerne til england... og frankrig og til tyskland.. Nærmere bestemt Berlin.. Ellers så drømmer jeg ikke om det store udland... De græske øer holder jeg meget af....... Men dem besøger vi jo hvert år... sååå

Jeg vil jo gerne sende Awarden videre til 5 andre, MENNNN da jeg synes at der er rigtig mange spændende og fantastiske blogs og ikke kan vælge en frem for en anden. 

- Vil jeg ligge den frit at tage for dem, som stadig lige som mig har under 100 læsere.

Glæder mig til at se hvem der springer på og vil lege med, håber Jer som springer på vil lægge et link som kommentar så vi kan lære Jer lidt bedre at kende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar