torsdag den 3. marts 2011

Lilla kage til svigermor

Svigermor fylder 82 år i dag, og hun skal da selvfølgelig have en kage !
 Jeg er ikke så godt til at begrænse mig med pynt, men har vitterlig forsøgt med denne kage.

Den indholder :
2 stk Drømmekage med et twist & 2 kakaobunde druppet med kakaolikør.
Hindbær mousse og nougat mousse, samt hakket ananans.
Smurt op med kakao smørcreme, med nuetella.

Pynten er lavet i fondant og kagen er over trukket med Wiltons fondant.

Det hvide på kage har fået et lille drys glimmer sne.
Stort TILLYKKE med fødselsdagen , kære sviger !

13 kommentarer:

  1. Jeg syntes den er så fin, og slet ikke over pyntet. God detalje med "borten" hele vejen op af kagen.
    Tillykke med hende :-)

    SvarSlet
  2. Wow, hvor er den smuk - det er lige til at blive i godt humør af :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare sød, rigtig flot med det mix af lilla :) Jeg er vild med den...

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvor er den SMUK!! Du må gerne lave min fødselsdagskage ;-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  5. Mit mundvand løber... ;o)

    SvarSlet
  6. Hvor er den flot, kan især godt lide borten på kagen.

    Helle

    SvarSlet
  7. Den er super fin, og jeg er vild med borden...
    Rigtig flot kage..
    Knus Irene

    SvarSlet
  8. Hvor er den flot! Jeg tror, jeg har sagt det før, men: hvor har du dog en heldig omgangskreds :-)

    SvarSlet
  9. Hej Alle sammen - Mange tak skal I have, Svigermor blev meget glad for kagen.

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  10. Hej Signe - Mange tak

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet