mandag den 17. januar 2011

Dogwood udstikker

Så kom jeg et smut forbi min ynglings butik . Mødte Helle fra Helles kager som arbejder der !!!

Rigtig hyggeligt at møde en anden kageblogger ! Og hun kunne hurtigt vise mig hvor de udstikker hang.. Jeg havde nemlig lovet Fruen min... Ikke at kigge på noget som helst andet... Og ej heller købe hihihii

Og det gjorde jeg heller ikke.. Helle er mit vidne.. Jeg var meget dygtig !!! Selv om... uhhhh kunne godt tænke mig noget pink og lyserødt glimmer ... Men NEJ.. jeg kiggede ikke engang !!!

Men her er de så :
Glæder mig til at lege med dem... Kan dog ikke nå det i dag.... Ævvvvvv Men.. nu er de i hus..

Tak for hjælpen Helle.

ps... phyyy tror ikke jeg ville turde arbejde der............. Nøj med fristelser .... hihihihi

4 kommentarer:

  1. Hej Marianne.

    Jeg synes det var rigtig hyggeligt at hilse på dig og ja jeg kan helt klart bakke dig op i at du ikke så på noget andet end dogwood udstikkerne.

    Det skal være mig en fornøjelse hvis jeg kan hjælpe dig en anden gang.

    Ja det er faktisk ren tilsætning at arbejde i butikken, der er så mange ting man ikke kan leve uden : ))

    Hilsen
    Helle

    SvarSlet
  2. Hej Igen Helle - Tak hihihi.

    Jeg kommer ikke så tit i butikken selv... Plejer at printe en ønskeliste ud og hænge på køleskabet og så kører Fruen forbi hihihi

    Bare for at begrænse mine indkøb hihihihi Der er jo noget på alle hylder man godt kunne bruge ...

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  3. Jeg synes du er dygtig - sidste gang begrænsede jeg mig til 400 kr og det syntes jeg selv var flot.
    Kageknus

    SvarSlet
  4. Hej Signe - Ja tror også at disse 195 kr er det mindste beløb jeg nogen siden har købt for i den butik hihihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet