søndag den 3. oktober 2010

Snaske kager.....

Har en øv dag .... Men burde jo teste den der rørmaskine, så SKULLE bage et eller andet...


Tog udgangspunkt i Smørkage dejen tilsatte dog en lille bitte bitte smule Kardemomme.......

Den ene bund blev smurt med Hindbær syltetøj, fik en gang revet marcipan også, samt en halv håndfuld hakket mandler,

"Sneglene" fik samme tur, brugte 100 g marcipan i det hele.
215 g i 15 min.. midt i

Den anden bund fik en omgang revet marcipan og revet nougat, drysset med lidt rør sukker, "sneglene" fik samme tur.  Og samme tur i ovnen.,
Nåå ja... kan lige så godt indrømme det !!! Jeg glemte sgu da at bruge røremaskinen..................

6 kommentarer:

  1. MUMS....Hold op hvor ser de lækre ud.....

    SvarSlet
  2. Hold da helt fast, det er lige før jeg ikke kan styre mit mundvand! Den ser simpelthen så lækker og snasket ud! Lige sådan en kage mit taljemål absolut ikke kan holde til, men som jeg kunne spise rigtig meget af :o)

    knus
    Camilla

    SvarSlet
  3. Hej Irene & Camilla - Indrømmer blankt at de var lige hvad jeg havde brug for hihihihi

    Og mig og den kageform jeg er i ... Har bestemt heller ikke godt af dem hihihihi

    Men ihhhhhh hvor jeg trængte hihihihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  4. Mums... De ser lækre ud...

    Ja, det er lige før man lægger sig ud bare ved at se på dine kager...

    Kh Britta

    SvarSlet
  5. Hej Britta - Det håber jeg altså ikke at man gør... Bare ved at se på dem... Men man gør hvis man spiser for mange af dem ..... desværre ....

    Hihihihi

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet